Nieuw ERP systeem live

EERSTE DEEL NIEUW ERP SYSTEEM LIVE!

Fladderak innoveert op diverse onderdelen en één daarvan is onze automatisering.

Om onze werkprocessen nog beter op elkaar af te laten stemmen, waardoor we onze klanten nog beter en gerichter kunnen bedienen heeft Fladderak in het voorjaar van 2020 gekozen voor een custom made ERP systeem.

Een programma die alle processen ondersteund en aan elkaar verbindt. Uit voor onderzoek bleek een standaardoplossing van diverse softwareleveranciers niet de oplossing te zijn. Ons werkproces is daar te specifiek en complex voor en daarom hebben we gekozen voor een partij (Loyals) die voor ons is begonnen aan de ontwikkeling van custom made systeem die precies inhaakt op de huidige processen van Fladderak en meer, want we gaan ook meteen een modernisering slag maken, zodat we klaar zijn voor de toekomst.

Fase 1

Op dit moment is de basis in de vorm van the backbone en het CRM klaar en live gezet. Alle sales aanvragen en accountmanagement wordt vanaf heden vanuit het nieuwe systeem aangestuurd. Als klant zult U vanaf nu ervaren dat onze offertes in een nieuwe stijl aangeboden worden.

Fase 2

In fase 2 wordt de werkvoorbereiding, 3D tekeningen en operationele afdeling waaronder een digitale planning eraan gekoppeld. Door ook deze processen te automatiseren kunnen we nog nauwkeuriger plannen en de juiste service aan U leveren.

Fase 3

In de derde en laatste fase komt alles samen en gaan we ons richten op de digitale aansturing van de werkvloer, koppelen we het voorraadbeheer en kunnen we zelfs digitaal afhandeling bij U als klant. Ook wordt er dan een WMS aan gekoppeld zodat U uw goederen welke bij ons verzameld worden ook zelf kun volgen. Voor de projectcoördinatie zal dit een welkome aanvulling zijn.

Met dit systeem zijn we klaar voor de toekomst, zodat we U kunnen blijven bedienen op de manier die U van ons verwacht: – hoge kwaliteit, – snelle & persoonlijke service – en altijd de beste oplossing!!